fuhhh,

Piala Uber : kalah 3-0 dgn Indonesia. Sonia tak sempat main pun !!😦

Piala Thomas : yeahh jaguh melayu dah slmtkan pasukan !!!!!! menang 3-2..

lee chong wei vs peter gade : takde mslh pn chong wei nak mng.

koo kean keat,tan boong heong vs tak-ingat-nama-dia : pn agak senang dkerjakan,sengit sikit je.

choong han vs jorgensen : main 3 set, choong han SIKIT lagi nak menang, kalah bmaruah !πŸ˜€

zakry, hoon vs raasmusen,tak-igt-nama-jugak : pn 3 set, dan sikit lagi nak mng..gandingan baru, n hampir2 kjutkan veteran denmark dua orang ni.

hafiz hashim vs joachim persson : hafiz main PEHHHH mahsyuk gila ! lebih2 lagi main net..dia dah timbulkan kghairahan aku utk main badminton smula.hahaha

next : MALAYSIA VS CHINA